Søg i denne blog

fredag den 13. april 2012

hønskestrik

Ligesom hækling, lærte jeg mig selv at strikke. Jeg har nu kunne strikke i 1½ år og jeg er åbentbart en vinterstrikker, for om sommeren vil jeg hellere lave scrapbooking eller kort. I denne vinter blev det til 3 striktrøjer til lilleG og så dette tæppe, som jeg lige skal have gjort færdigt :)

 Jeg mangler faktisk ikke at strikke så meget mere på det og så har det den rette længde. Alligevel er jeg gået i stå, nok mest pga mangel på tid, da min dag jo går med skole og aftenerne bruges som regl på putning af sønnike.. I går faldt han først i søvn kl. 22 og så var lysten til at strikke altså på et 0 punkt, efter 3 timers kamp.

Nå, men tilbage til tæppet. Ideen er, at kommer fleece på bagsiden af tæppet og at det ender ud med et mål som passer til en juniorseng, hvis nu man skulle få lyst til at bruge det som sengetæppe :)




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar