Søg i denne blog

lørdag den 7. april 2012

En hæklet ko

Jeg ville ønske at jeg havde en masse lækre ting at vise frem her på min blog, men jeg må desværre erkende, at jeg nok ikke er den mest produktive person når det gælder kreativiteter, så derfor er jeg gået i gemmeren og har fundet denne hæklede ko frem, som jeg lavede til min søn da han var omkring 11 mdr. Opskriften er en, som jeg lånte af en bekendt og hvor hun har den fra, det kan jeg ikke helt huske, men skøn, det er den bestemt :)

Den deler højde med en mælkekarton, så det er ikke lige sådan én man hækler på en enkel aften ;)




1 kommentar:

  1. Opskriften kan købes på Atelje Margaretha... Blot til Info - jeg har hæklet en med udgangspunkt i den opskrift. Hvis du vil se den kan du gå ind på min blog www.moose-and-elephants.blogspot.com

    SvarSlet