Søg i denne blog

lørdag den 5. maj 2012

Store bededag :)

Som for så mange andre startede weekenden allerede torsdag. Jeg hentede Gilbert tidligt hos dagplejeren og vi havde en rigtig hyggelig torsdag :)

Selvom jeg ikke beder, så fik vi rigtig meget glæde ud af store bededag :)
Jeg startede dagen med at lave pandekager med sirup til morgenmad, som vi spiste sammen med vandmelon og drak the til.. Det er så hyggeligt, at lilleG også er rigtig begejstret for the :)


Ved 14-tiden tog vi op på plejehjemmet for at besøge min mor. Drengen kørte på sin lille scooter hele vejen derhen og hele vejen hjem, virkelig imponerende at han kunne, specielt når man tager hans grovmotorik i betragtning. Det er tydeligt at han er en MEGET lang dreng, når man ser hvor lille den scooter er til ham, godt at han snart har fødselsdag, så han kan få en løbecykel.


En forhave som vi støtte på da vi var på vej til mormor :)


Da vi kom tilbage, kunne jeg ane noget rødt i toppen af et lille træ i haven og rigtigt nok, der svævede en fin rød hjerteballon med helium, som drengen selvfølgelig blev lykkelig for og legede med resten af dagen :)


Og så var den bededag gået, og sikke en skøn en af slagsen :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar