Søg i denne blog

onsdag den 16. maj 2012

et hav af kopper

altså den ufede slags af kopper, nemlig skoldkopper.
Min søn har været SÅ hårdt ramt og det har taget 2 uger indtil videre og de kan stadig findes på hans lille stakkels krop. Værst var det, da de også var inden i munden, ørene og øjne. Han kunne intet spise i 4 døgn og hans lille mave rumlede bare så højt, at det ramte lige ind i morderhjertet på mig :(

Fordi han også fik dem helt inde ved øjne, så har det resulteret i øjenbetændelse, så efter 2 uger hvor han endelig var klar til at komme i dagpleje, blev han lige ramt af en meget grum øjenbetændelse og skulle derfor være hjemme i 2 dage, før han måtte komme i dagpleje. Desværre rammer det ind i heldigdagen i morgen/torsdag og så holder de lukkedag i institutionerne på fredag i furesø, så det vil sige at vi lige tager endnu en uge hjemme før han kan komme i dagpleje... Og for at det ikke skal være nok, så ender han også med at have et par dage fri i den kommende uge, fordi han starter til udredning på hospitalet.

Jeg er rigtig ked af at han nærmest ikke kommer til at være i dagpleje i maj, som jo også er den sidste måned inden ferie og derefter børnehave. Jeg ved godt at det ikke er jordens undergang, men jeg er alligevel lidt (læs meget) trist over det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar