Søg i denne blog

søndag den 20. maj 2012

Ønsket om en blå cykel

Det er lige hvad Gilbert har haft, et ønske om en blå cykel :)
Han har jo fødselsdag lige om lidt, nemlig den 2 juni, og vi har derfor spurgt ham hvad han ønsker sig og han har hver gang svaret "en blå cykel" :)
Jeg har hele tiden tænkt, at han skulle have en løbecykel i fødselsdagsgave og derfor var det egentlig ret heldigt at han ønskede sig en cykel. Jeg har kigget efter en løbecykel på nettet, men en dag vi går forbi min fars naboer fortæller de at de har udelegetøj til salg, så min far og jeg kigger på det og til mit store held, havde de en løbecykel. Godt nok en slidt træ en, men min far valgte alligevel at købe den, da den intet fejlede som en gang maling ikke kunne dække :) Min far har så haft besværet med at spraymale den og resultatet er blevet rigtig flot og endnu bedre, så er den blevet blå.

Vi tager til Polen på Gilberts fødselsdag og derfor har han fået den på forskud :)
Han har nu haft den i 2 dage og er bare blevet rigtig dygtig og hurtig til at bruge den, hvilket er meget glædeligt, fordi han har den dårlige grovmotorik :)


Da han fik øje på cyklen :)



På vej til mormor :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar